I ♥ Marshalls

Det blev lite shopping idag! Som jag tidigare har konstaterat att F och jag inte bör gå och shoppa tillsammans (framförallt inte om JAG har tänkt shoppa) eftersom både jag och F har ett helvete då. Idag var det istället himmelriket, för jag kunde gå runt i två timmar inne på Marshalls, något som hade varit omöjligt i Fs sällskap. (Don't take this wrong honey, jag älskar dig mest av allt ändå!)

Tyvärr gör kameran inte riktigt bilderna rättvisa. Färgerna är lite klarare och starkare i verkligheten.


Fin klänning i mörkturkost chiffongliknande tyg, ($24).


Bruna läderballerna från Michael Kors, ($49).


Koboltblå sidentopp med volanger på framsidan, ($16).


Korall-/orangefärgad tisha med ficka på ena bröstet, ($12).
Köpte dessutom en gråmelerad hoodtröja från Ralph Lauren som jag sitter och myser i just nu, dock ville den inte riktigt fastna på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0