Veckans planer

Onsdag: Förbereda mig inför intervjun som jag har den 11:e april, ev. åka till Lenox samt kolla på Atlanta Braves så att jag lär mig baseball-reglerna lite inför lördag.
Torsdag: Förbereda mig inför intervjun, gå på Georgia Aquarium och se på Atlanta Thrashers när de möter NY Rangers på tv.
Fredag: Ev. åka till Lenox, äta middag ute och sedan kolla på Thrashers när de spöar Carolina Hurricanes i Phillips Arena.
Lördag: Packa, kolla på Atlanta Braves IRL kl13.00 och åka hem till Sverige kl22.25.
Känns tråkigt med bara fyra dagar kvar. Önskar att jag kunde stanna längre, men tro det eller ej, jag har saker som jag måste göra hemma. Hoppas verkligen på att jag någon gång i mitt liv får möjligheten att bo här i USA en längre tid. Helst vill jag bo uppe i norra USA, t ex i Boston eller NYC, eftersom det är likare Europa och man därför känner sig mer "som hemma" där, men hade inte tackat nej till södern heller. Jag trivs verkligen i USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0